Polityka Prywatności

 

 

 

icegastro.pl zbiera, przetwarza i wykorzystuje dane osobowe osób fizycznych korzystających ze strony icegastro.pl, zwanej dalej „strona www” lub „portalem”, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Prywatność osób korzystających z  naszego Portalu jest chroniona w szczególności na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) (zwane dalej „rozporządzeniem ogólnym dotyczących ochrony danych osobowych” lub „RODO”).

 

Zapoznaj się z zasadami,

według których przetwarzamy Twoje dane osobowe

W jaki sposób pozyskujemy dane osobowe?

Twoje dane osobowe pozyskujemy wtedy, gdy dostarczasz je Nam bezpośrednio (w rozmowie bezpośredniej, składając zamówienie, wysyłając e-maile itp.), gdy korzystasz z Portalu,
gdy korzystasz z plików cookies lub podobnej technologii, a także gdy Twoje dane osobowe otrzymujemy od osób trzecich.

Pozyskujemy wyłącznie te dane, które są niezbędne do świadczenia usług, a przetwarzane dane osobowe nie będą przez przechowywane dłużej niż to konieczne w celu świadczenia usługi bądź dłużej, niż to wymagane w świetle obowiązujących przepisów.

Jakie informacje pozyskujemy?

Pozyskujemy i gromadzimy Twoje dane w celu świadczenia usług związanych z wypożyczaniem sprzętu gastronomicznego, cateringowego, konferencyjnego i piknikowego oraz sprzedażą lodu
w kostkach.

Ø  Dane osobowe Użytkownika zbierane na składania zamówienia

Podczas składania zamówienia zapytamy Cię o Twoje podstawowe dane (w tym: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu), a także Twój adres email.

Ø  Dane zbierane automatycznie

Podczas korzystania z naszego Portalu, automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, w tym Twój adres IP.

 

Ø  Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami

Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu czy poczty email przekazujesz nam swoje dane osobowe odpowiednie dla typu kontaktu np. imię i nazwisko, adres email, itp.

Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego – odpowiednio w związku z art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo Telekomunikacyjne, w tym kierowanych w wyniku profilowania, o ile użytkownik wyraził stosowną zgodę.

W jakim celu przetwarzane są dane osobowe?

Udostępnione dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji świadczenia usług związanych
z wypożyczaniem sprzętu gastronomicznego, cateringowego, konferencyjnego i piknikowego oraz sprzedażą lodu w kostkach.

Kto jest Administratorem danych?

Administratorem danych osobowych, które zbiera w celu spełnienia wszystkich potrzeb swoich klientów, w szczególności w celu zawierania umów oraz ich realizacji jest:

…………..

Administrator może zgodnie z art. 28 Rozporządzenia powierzyć na podstawie umowy przetwarzanie danych innym podmiotom.

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane? 

Przekazane przez Użytkowników Portalu dane osobowe (w tym adresy pocztowe, numery telefonów
i e-mail) są przez nas gromadzone i wykorzystywane w celu udzielania odpowiedzi na zadawane pytania, przygotowania oferty handlowej oraz świadczenia ww. usług.

Wykorzystanie ciasteczek („cookies”)

Oświadczamy, że strona www używa mechanizmu cookies, który poprzez zapisywanie krótkich informacji tekstowych na komputerze Użytkownika bądź innej osoby odwiedzającej stronę www pozwala na jego identyfikację celem usprawnienia korzystania ze strony, umożliwienia współpracy
z aplikacjami udostępnianymi przez firmę Google Inc.

Akceptowanie plików cookies na komputerze Użytkownika jest niezbędne do dostarczenia użytkownikowi usługi Informatycznej.

Każda osoba odwiedzająca stronę www może poprzez modyfikację ustawień przeglądarki internetowej uniemożliwić zapisywanie plików cookies na swoim komputerze bądź tak zapisane pliki trwale usunąć. Umożliwienie przeglądarce zapisywania na komputerze plików cookies oznacza jednocześnie wyrażenie zgody na takie zapisywanie. Usługodawca zapewnia, że zapisywanie na komputerze Użytkownika bądź innej osoby odwiedzającej Portal plików cookies nie powoduje zmian konfiguracyjnych w jej komputerze, czy oprogramowaniu.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie

Portal korzysta z informacji dotyczących Użytkownika by wysyłać mu spersonalizowane informacje
o nowościach, ofertach promocyjnych, ankietach itp. Nie wywołuje to żadnych skutków prawnych wobec Użytkownika i nie wpływa w inny, podobny sposób na jego sytuację.

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo do tego, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec tej osoby skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na nią wpływa.

Czy przekazane dane osobowe są bezpieczne?

Wszystkie zbierane przez Nas dane osobowe chronione są z użyciem odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych oraz procedur bezpieczeństwa w celu zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieupoważnionych lub ich nieuprawnionym wykorzystaniem. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są: przetwarzane zgodnie z prawem, zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami, merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

Podmioty powiązane, partnerzy i zewnętrzni usługodawcy zobowiązali się do zarządzania danymi zgodnie z przyjętymi przez Nas wymogami bezpieczeństwa i ochrony prywatności.

Jakie prawa ma Użytkownik?

Użytkownik posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Ø  Prawo dostępu do treści: Na wniosek Użytkownika i po weryfikacji jego tożsamości,
w przejrzysty sposób udzielimy informacji:

·          jakie są cele przetwarzania jego danych i jaka jest podstawa prawna przetwarzania,

·          przez jaki okres jego dane będą przetwarzane,

·          jak korzystamy z profilowania,

·          jak wyłączyć profilowanie oraz jakie będą tego konsekwencje,

·          jakie prawa ma Użytkownik jeśli chodzi o jego dane osobowe,

·      jak uzyskać kopię swoich danych.

Ø  Prawo pobrania kopii danych: Na wniosek Użytkownika i po weryfikacji jego tożsamości wyślemy Użytkownikowi kopię jego danych, zachowując adekwatne środki bezpieczeństwa.

Ø  Prawo do sprostowania: Na wniosek Użytkownika i po weryfikacji jego tożsamości poprawione zostaną błędne lub nieaktualne dane oraz uzupełni dane niekompletne.

Ø  Prawo do usunięcia danych: Na wniosek Użytkownika i po weryfikacji jego tożsamości usuniemy jego dane jeśli nie będzie żadnych innych podstaw ich przetwarzania (np. po rozwiązaniu Umowy przechowujemy dane przez maksymalnie 10 lat na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń i sporów).

Ø  Prawo do ograniczenia przetwarzania danych do ich przechowywania: Na wniosek Użytkownika i po weryfikacji jego tożsamości nie będziemy udostępniać danych Użytkownika na stronie Portalu.

Ø  Prawo do przenoszenia danych: Na wniosek Użytkownika i po weryfikacji jego tożsamości wyślemy plik z danymi w powszechnie używanym formacie. W ramach tego prawa Użytkownik może też wskazać podmiot, któremu mamy przesłać dane. Użytkownik w calach bezpieczeństwa powinien upewnić się kto otrzyma jego dane.

Ø  Prawo do sprzeciwu: Użytkownik może zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania danych, jednak jeżeli uniemożliwi to świadczenie ww. usług, będzie się to wiązać z brakiem możliwości zawarcia umowy.

Ø  Prawo do wniesienia skargi: Użytkownik ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego jeśli uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy określające sposób przetwarzania i ochrony danych osobowych. Jeśli przetwarzamy dane na podstawie zgody Użytkownika ma on prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.  

Kto może być odbiorcą danych?

Dla prawidłowego funkcjonowania Portalu, w tym dla realizacji złożonych zleceń konieczne jest korzystanie przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych (takich jak np. dostawca oprogramowania, firma informatyczna, czy podmiot obsługujący płatności elektroniczne i kartą płatniczą). Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych
i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.

Przekazanie danych przez Administratora nie następuje w każdym wypadku i nie do wszystkich wskazanych w polityce ochrony prywatności odbiorców lub kategorii odbiorców – Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania.

Dane osobowe Usługobiorców i Klientów Portalu Internetowego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:

·         podmioty obsługujące płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - w przypadku Dostawcy, który korzysta ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Dostawcy wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności na zlecenie Administratora w zakresie niezbędnym do obsługi płatności realizowanej przez Dostawcę;

·         dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym strony www i świadczonych usług (firmy informatyczne, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz działań marketingowych i udzielania pomocy technicznej Administratorowi) - Administrator udostępnia zebrane dane osobowe wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką ochrony prywatności;

·         dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Administratorowi wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna, firma windykacyjna) - Administrator udostępnia zebrane dane osobowe wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności;

Przekazywanie poza Europejski Obszar Gospodarczy

Aby zbierać statystyki, skutecznie dostarczać maile Użytkownikom oraz ciągle usprawniać działanie Portalu, w tym pokazywać Użytkownikom coraz lepiej dopasowane oferty, korzystamy z narzędzi firm znajdujących się poza EOG, takich jak Google LLC. Dbamy o to, by firmy te dawały gwarancje wysokiego stopnia ochrony danych osobowych – zgodnie z RODO. Gwarancje te wynikają w szczególności ze zobowiązania do stosowania standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję (UE).

W jaki sposób możemy się z Tobą kontaktować?

Jeżeli korzystasz lub skorzystałeś z naszych usług, możesz otrzymać od nas wiadomości e-mail dotyczące ich wykonania. Możemy również kontaktować się z Tobą telefonicznie bądź przez sms, jeżeli będziemy mieli ważne informacje. Możemy także wysłać do Ciebie list tradycyjny.

W jaki sposób można poinformować nas o zmianie danych?

Możesz wprowadzić zmiany swoich danych osobowych zbieranych podczas składanych zamówień. Wówczas powinieneś nas o tym poinformować za pomocą email lub listem tradycyjnym. Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.

Zmiany Polityki Prywatności

Administratorowi przysługuje prawo zmiany Polityki Prywatności w każdej chwili. Polityka Prywatności zaczyna obowiązywać w chwili opublikowania w portalu na stronie www.

Kontakt

W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt korzystając z poczty elektronicznej lub kontaktując się telefonicznie.

 


Zadzwoń, żeby zamówić

+48 666 666 272

Godziny otwarcia:
poniedziałek: 12-20
wtorek: 12-20
środa: 12-20
czwartek: 12-20
piątek: 12-20
sobota: 12-20
niedziela: 14-20